Kan börja med att säga att jag har varit med om ett helvete. Jag sa tidigare att jag var sjuk. Har legat i sängen utan att överdriva i 10 timmar. Jag har mått skit, men min pappa räddade mig som tur var. Han gav mig konjak med kaffe. Jag vägrade först för jag trodde det va överdrivet äckligt. Men det var inte så farligt som jag trodde. Tog på mig varma fodrade mjukisbyxor med varmaste tjocktröjan ever och sockor. Hade även två tjocka täcken över mig. Jag fick ligga så i 5 timmar utan att röra mig, det var ett HELVETE! Svettades så jävla mycket så det inte är sant. Det var som att ligga i bastun med en fjällräven jacka. Jag fick säga till mig själv jo Mandana du klarar och ligga såhär i några timmar till. När det bara hade gått 10 min!!! Men wips vad hände. Nu mår jag TOPPEN. Har inte ont i halsen längre och känner att jag är helt frisk. Konjak räddade mig haha så det är ett tips när ni blir förkylda och får ont i halsen och inte kan gå pga att man är yr och ser svart så är det toppen medicin. Det är fruktansvärt jobbigt och ligga still i sängen i några timmar och DÖ utav värme och inte kunna dricka vatten i början men såå värt det. Har aldrig uppskattat en glass så mycket som idag hahaha bad pappa gå köpa pigelin till mig. Nu märker jag att jag skrev en twilight bok. Så säger godnatt

