Heeej! Kass uppdatering. Vet att jag säger så hela tiden, men nu så ska jag nog börja blogga igen! Wiho saknat bloggandet om jag ska vara ärlig. Tycker det är skit kul att blogga.
Jag var i alla fall i Turkiet – Istanbul i 10 dagar. Det var härligt, VÄRME! Tyckte om staden faktiskt, det fanns BRA shopping! Jag fick ju panik där borta. Haha köpte lite grejer, kunde knappt stänga igen min resväska, fick använda fötter och grejer! Men det var ju ingen sol och bad semester men det var ändå kul. Vi besökte massvis med fina moskéer också. Lägger upp några bilder från resan.
Igår kväll träffade jag fatme, sinit och galla. Vi satte oss på meza och rökte pipa och pratade i timmar eller det kändes så haha. Det var mysigt sen tänkte vi gå till saluhallen och fira min nini som fyllde år i veckan. Men det blev inte så, gick till oaisa sen bj med storasystrarna! Det var helt okej, var absolut inte på party humör men men.






































